۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۲۳

مصطفی هاشمی در گفتگو با مهر:

مثل همیشه خودم مقصر باخت هستم اما بدشانس هم بودیم

مثل همیشه خودم مقصر باخت هستم اما بدشانس هم بودیم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام که همیشه خود را مقصر ناکامی‌های تیمش معرفی می‌کند، گفت: در رابطه با ناکامی مهرام در فینال امسال هم مقصر اول خود من هستم اما باید بپذیریم در این زمینه مسئله شانس هم بی تاثیر نبوده است.

مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر و در رابطه با شکست مهرام در دیدار پنجم فینال مقابل پتروشیمی که منجر به قهرمانی حریف شد دوباره به این موضوع اشاره کرد و اظهارداشت: همیشه اعتقادم بر این بوده که به هنگام باخت من مربی مقصر هستم و هیچ توجیهی هم نمی‎توان برای آن آورد. در مورد شکست‌های تیمم در فینال هم همین نظر را دارم.

وی ادامه داد: البته اینبار تاکید می‌کنم که شانس هم در رقم خوردن نتایج فینال تاثیرگذار بوده است. اگرچه در ورزش آدم‌ها با پوست و گوشت و احساسات‌شان بازی می‌کنند اما شانس هم بی تاثیر در نتیجه‌گیری آنها نیست به خصوص در پایان هر بازی که منطق تا حدی دور می‌شود. در این همه سال حتی در فینال به اعتقاد من کذایی سال 85 من به اندازه سه بازی فینال امسال بدشانس نبودم. در این سه بازی تیمم در ثانیه‌های پایانی باخت در حالیکه از ابتدا تیم برتر میدان بود.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام البته علاوه بر مسئله مربی و شانس، اتفاقات دیگری هم در جریان دیدارهای فینال افتاده که گفتن آنها در رسانه خیلی درست نیست چون به هر حال باید حرمت خط قرمزها را رعایت کنیم. من اولین انتقاد را از خودم کردم اما امیدوارم بالاخره یک روز مظلوم نمایی‌ها از بسکتبال دور شود و آدم‌ها آنطور که هستند خود را نشان دهند.

هاشمی با بیان اینکه این همه پیروز شدیم، چه شد و این همه باختیم، چه شد خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه فضای خوب و بهتری برای ادامه کار و پیشرفت در بسکتبال ایجاد شود. البته من به پتروشیمی احترام می‌گذارم. حریف‌مان در فینال تیم خوبی بود به خصوص اینکه با جذب جاناتان گیبسون خیلی قوی شده بود. البته مهرام هم شایستگی‌های لازم برای برد را داشت اما در کل نمی‌توان حکم داد که کدام تیم باید برنده و قهرمان می‌شد. هر دو تیم شایسته بودند.

وی تاکید کرد: ما باختیم و قهرمان نشدیم اما زندگی ادامه دارد. آدم‌ها به دنیا نیامده‌اند که همه چیز بابت میل‌شان باشد. برای مهرام فینال لیگ برتر تمام شده و از امروز باید به فکر مسابقات باشگاه‌های آسیا باشیم که رویدادی مهم برای‌مان است.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: پس از چند روز استراحت تمرینات‌مان را برای حضور در این رقابت‌ها آغاز می‌کنیم. مذاکراتی هم برای جذب یک بازیکن خارجی در پست یک و دو انجام داده‌ایم تا بتوانیم با ترکیبی بهتر در این رقابت‌ها شرکت داشته باشیم. 

به گزارش مهر، تیم بسکتبال مهرام روز جمعه در دیدار پنجم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مغلوب پتروشیمی شد. با رقم خوردن این نتیجه، پتروشیمی برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ ایران شد.

کد خبر 2288525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha